lørdag 28. november 2009

Things I like...

Her kommer noen inntrykk fra huset vårt. Omtrent 5 cm utenfor hvert bilde er det mest sannsynlig bunker med papir og aviser, feilplasserte klær og leker, samt annet udefinerbart rot som skapes av fire stk. Ramslien! Men: Hvorfor "go public" med noe så lite trivelig som ROT, når man kan forevige noen fattige meter med ting som er godt å hvile øynene på?! Here we go...
En skjønn aluminiums(?)krans, kjøpt hos damene på Ett Bringebær (nydelig butikk med barneklær + interiør) i Elverum.



På speilet på badet henger en "tag", egentlig ment som julepynt, tror jeg, men hos meg gjelder denne hele året! Laget av Line som driver Hamars eneste rendyrkede shabby/vintagebutikk, Vintage Piken.
Ok, denne veggen liker jeg egentlig kjempegodt, men en stadig kilde til frustrasjon er de gangene folk spør hvorfor jeg har romertall VI på veggen. GRRRRR!!! Det er vi, oss, min familie ok??? Pronomenet vi, liksom...got it?
Lampe fra Bestlite. Stol fra Brunstad.

I tillegg til mye annet, har jeg dilla på prikker! Prikker på skåler, kopper, gavepapir, sengetøy, puter and so on.

Kremmerhuset har mye fint. Egentlig er det ikke slik at jeg alltid finner noe der, men noen ganger finner jeg ting jeg virkelig MÅ ha - som dette ! Nydelige, duse farger og akkurat passe shabby til at det går gjennom shabbysensuren til min kjære. Han er IKKE fan av den stilen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar