lørdag 10. april 2010

Tomatsuppe velvære...


Her om dagen prøvde jeg meg på en
tomatsuppe av det litt avanserte slaget!
En smule mer tidkrevende enn Toro sin...

Cecilias verden er en av mine favorittblogger,
og det var her jeg ble inspirert.
Den ser MYE bedre ut på Cecilias blogg,
men den smakte da fortreffelig...
Jeg hadde makaroni i min, siden guttene
liker det så godt. Neste gang skal jeg ha denne
ved siden av....

Har du lyst å prøve, finner du oppskriften her.
Bloggen er uansett verdt et besøk!

3 kommentarer:

  1. Så flott tips, det skal jeg teste ut:-)
    Herlig med vår forresten!
    Håper dere har hatt en flott helg:-)
    Stor klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for hyggelige ord. (: syntes suppa di så herlig ut!

    Maleriet i stuen har ei venninne malt, hun har det som en hobby og selger en del. Men akkurat nå er hun i mammapermisjon. Om du er intr kan du få mail adressen hennes så kan du jo evt høre om hun fortsatt har noen bilder.. (:

    Så flotte blomster bilder i innlegget under.
    Ha en herlig kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Å-den så utrolig god ut! Og takk for tips om koselig blogg!

    Ha en fin søndagskveld:)

    SvarSlett