mandag 23. august 2010

Hmmm...

Jeg har det med å være aldri så lite impulsiv.
Når jeg i tillegg hadde to...TRE, faktisk, gutter som var langt mindre
begeistret for denne veskebutikken enn jeg var,
ja, så gikk det på en måte litt vel raskt. Punktum.
Jeg angrer ikke.
Den er kanskje litt voldsom?
Jeg trenger en brun veske.
Ikke egentlig...
Michael Kors: Selges det deler til veskene dine?
Jeg kunne kanskje tenke meg å skifte ut disse
gull-lenke håndtakene?
Siden jeg er en litt sånn "træddisjonell" nordmann
som hadde litt for dårlig tid i den butikken din
i CA i sommer...Just asking!
Men jeg liker den...

5 kommentarer:

  1. Jeg synes den var kjempelekker! Må være litt blingbling i hverdagen:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe lekker!! og bokstavene MK passer jo perfekt -det er jo bokstavene til deg og din kjære..Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe lekker veske:) Skjønna du ikkje angra på det kjøpet:)
    Bli mest impuls kjøp her òg sidan Kristian stort sett er med på shopping.Men eg sjølv har òg god erfaring med impuls handling:))

    Klem

    SvarSlett
  4. Gull går til så mangt, så ikke tenk på det! Kul veske, Michael Kors er en stayer :) Jeg har også blitt eier av en Mulberry nå - men måtte nøye meg med en av de litt mindre variantene (bonnie). Alexa skal bli min hun også, må bare finne en ekstra god anlending og ekstra mye penger... God kveld i stura!

    SvarSlett