tirsdag 22. desember 2009

NÅ er det jul!

En snart pakkeløs kalender...Dette har gått unna! Jeg har funnet ut at denne "fjøla" kan brukes til å henge julepynt på når kalendergavene tømmes. Diverse filtpynt (Én GRY&SIF), julestrømpe (Maileg) og en hvit stjerne som egentlig kan brukes året rundt (Lexington)
Så litt juletrepynt...
Hjerte med prikker? Hmm...I like!
Peters snømann som vi kjøpte i USA da Peter var 1 år.

Så, folkens! For første gang i vårt hus: Et EKTE, velduftende, grønt og stikkete juletre...som allerede drysser, så klart! Men det er det verdt. Det ser finere ut i virkeligheten enn på bildet, faktisk. Mannen i huset er ikke fornøyd med "søppelbøtta" som treet står i, men siden jeg ikke fikk velge juletre, insisterte jeg på denne. Jeg synes den er fin, jeg?! Hvis jeg fikk velge juletre,nemlig, hadde dette fort kunne blitt et gammelt tre uten nåler, pyntet med all verdens snasen julepynt! GOD JUL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar