torsdag 11. mars 2010

Påske, liksom?




1. Jeg pynter aldri til påske....
2. ...fordi vi sjelden er hjemme i påsken.
3. I blogglandia er stuene påskepyntet allerede...
4. ...og stort sett alle med påskeeggene fra GreenGate.
5. De er fine de, altså...
6. ...men påskemuffins frister meg mer!
7. Jeg har kun 2 påsketing i huset: Godisegg til barna. To barn = to påskeegg!
8. Jeg skal definitivt lage noen skikkelig vasse påskemuffinser i år...
9. Jeg håper de blir like flotte som på disse bildene og at de smaker himmelsk
10. Da skal jeg knipse skrytebilder og legge ut i blogglandiaevigheten!

Ha en fortsatt fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Fine påskegodis-bilder!
    Tusen takk for svar inne hos meg, det betyr masse å få innspill på en idè!

    SvarSlett
  2. Hehe, det var et bra innlegg! Godt ikke alle er like, tenker jeg! For da hadde det jo blitt kjedelig å lese andres blogger:-)
    Jeg er ikke sånn veldig interiørmenneske, men liker å pynte litt rundt meg innimellom. Påske og jul liker jeg. Da pynter jeg av hjertens lyst, og mannen blir litt sliten av alle kaninene og nissene som da står framme;-)
    Gleder meg til å se bilder av påskemuffinsene og kanskje en oppskrift på dem?!?!:-)
    Ha iallefall en strålende søndag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett