torsdag 22. april 2010

Tra-la-la...Tre trinn mot en klarere hud!



Merkelige ting skjer når man begynner å bli voksen...
Plutselig en hudforandring eller to,
plutselig blir jeg veldig redd for solskader,
"plutselig" virker huden slappere...
Og jeg som tenkte at jeg kanskje, muligens kunne slippe unna?:):)

I kveld skal jeg prøve mine nye produkter fra Dermalogica
Tre- stegssystemet vil kontrollere pigmentering og misfarging i huden samt gi synlige lysnende resultater. Ja, så får vi se da!

Ha en fin torsdagskveld!
News fra Københavnturen kommer!

3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem, håper dere har hatt en herlig tur til køben! Dermalogica går for å være gode produkter, du får gi en statusrapport etterhvert.hihi.
    Ønsker deg en herlig helg. klem

    SvarSlett
  2. Hei Marie! Vi har lagt deg til i listen vår over gode mammablogger. Ha en super dag! :-)

    SvarSlett
  3. Hei
    Så koselig at du vil være med i give awayen min:-) Synes det er stas å oppdage nye blogger og at nye oppdager meg!

    Jeg bruker Dermalogica og er kjempefornøyd:-) Jeg ser ikke en dag mer enn 25 år ut....haha. Er iallefall veldig fornøyd. Går til hudpleier som også bruker de produktene. Synes det er greit å bruke samme produkter som man gjør hos hudpleier.

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett