fredag 26. februar 2010

HVIS noen lurer på om...



...hjemmets tilstand er så harmonisk og
strøken som den ser ut til på 99% av
bildene på denne bloggen, SÅ kan dere
puste lettet ut...eventuelt føle dere
grundig lurt!

Dette er en helt vanlig dag, med rester
på kjøkkenbenken, en STOR haug med
skittentøy, HELT feilplassert..., kaos i
barnefilmer og et havarert lysrør på badet
som har fungert som enerådende baderoms-
belysning de siste fire årene....

IKKE at jeg nyter synet av disse bildene.
Saken er at jeg kjenner et snev av bismak
og dårlig samvitighet når lesere av bloggen
kommenterer hvor fint og flott og "på stell"
det er hos meg...

Vel, ikke tro på alt du leser og ser, sier bare jeg!
Men sånn på det jevne så gir det meg minimalt
med glede å publisere rot og kaos. DET er vel
ikke så vanskelig å skjønne?

Men i dag altså, en liten ordinær tilstandsrapport
fra "heimen", og så kan dere tenke at alle
"glansbildene" som vanligvis legges ut her,
hjelper meg til å tenke at det ER mulig å ha det
ryddig...bare veeeldig vanskelig!


God fredag!

2 kommentarer:

  1. Åh, det var gode bileter å sjå. Eg tok til å lure. Men, det er godt å ha nokre stader som er ryddige og som ein kan vere nøgd med :)

    SvarSlett
  2. Det er godt å se at det er flere interiørbloggere som også er mennesker. Takk for at du la ut bildene!:-)

    Så deilig at du fikk sove ut, det må være luksus når man har en liten som alltid våkner til rett tid.

    Ser forresten at du har lagt ut oppskrift på Oreo-kake, den skal jeg være rask med å teste ut. Farlig, farlig..

    Ha en super søndag!

    SvarSlett