søndag 25. juli 2010

Bursdagsfeiring i all enkelhet?

For nøyaktig to uker siden fylte Peter 6 år! Nevøen, som også var med oss på ferie, har bursdag på samme dag, så det ble dobbel feiring. Moro! Og feire gjorde vi fra tidlig morgen - med sang, gaver og ballonger på sengekanten.
Ved lunsjtider dro vi til familien på Seal Beach, som hadde bedt om å få ordne i stand bursdagsfest!

Dette ble en uforglemmelig dag for oss alle!
Her holder det ikke med aktiviteter som skattejakt eller godteposefisking liksom...


Reptilshowet ble avsluttet med denne GIGA pytonslangen. Som den naturligste ting i verden ble den lagt på fanget til lilllegutten min.....hjelpes!!!!....Merkelig nok syntes han det var helt greit! Mor var mer enn skeptisk, men valgte å stole på den sympatiske reptilmannen, som jo sa at "den er veeeeldig snill, altså!"
Når jeg tenker meg om nevnte han også noe om at de må være to personer ved mating, siden slangen nødvendigvis ikke vet å skille mellom maten og mennesket! h-j-e-l-p
Som sagt: Uforglemmelig for alle...

2 kommentarer:

  1. Oi Oi, ja - det for man si var litt av en feiring:-) Artig å gjøre slik når muligheten var der.

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen på etterskudd til lillegutt. (: Det var jo bare den stiligste kaken!! og helt blå... HJELP for noen slanger -hadde junior hatt en slik slange i fanget hadde jeg blitt en smule nervøs. hihi.. en liten tøff gutt du har må jeg si.

    Nattaklem fra Cecilia

    SvarSlett