torsdag 22. juli 2010

Mer California...

Jeg elsker ikke strandlivet, faktisk. Jeg trives bedre ved bassengkanten, så slipper man den sanden overalt...Altså, det er nydelig på stranda, men vel mye pes med små barn når man først snakker om ferie! You see?
Noen av slektningene våre bor rett ved Seal Beach, og der var vi flere ganger.
Adam var mest opptatt av såpebobleblåsing...
Peter prøvde Boogie board og ble skikkelig tøff etterhvert:)
På grunn av den tropiske orkanen som herjet østkysten, var det ventet høye bølger også på vestkysten. Ved Newport Beach ligger det kjente surfestedet "The Wedge", og hit var det ventet kremen av surfere og mye liv og røre.
Bølgene sto ikke helt til forventningene og sensasjonelle waves uteble...
Vi synes utsikten fra dette utsiktspunktet var nydelig likevel!

En skikkelig fornøyd tante med "frappis" og to herlige tantebarn...som forresten ikke er barn lenger!

Ha en fin torsdagskveld!
Jeg skal faktisk se film med min kjære...
DET er lenge siden, det!

3 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅ kjekt å sjå bilder og lese! Eg vil ha meir bilder. Kjekt med søstrene på tur :) Visste ikkje at Kristin og co også skulle vere med. Kjekt!
    Klem, Cecilie

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av deg og familien din. Ser ut som dere har hatt en super ferie. Jeg kunne også tenke meg en tur dit en dag!!!

    Ha en fortsatt fin sommer.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder! Gleder meg til å se flere, samt høre mer om turen.
    Håper vi ses snart (er hjemme om en ukes tid).
    Klem fra meg.

    SvarSlett