lørdag 7. august 2010

Blendersnakk!


Siden dette er min andre dag som KitchenAid-blender-eier,
ser jeg det som en nødvendighet å snakke litt om denne blenderen.
Jeg skal forklare hvorfor.
Vi elsker smoothie! Helst med vaniljeis i - Dream is, må vite...
Jeg kjøpte vår første blender på Clas Ohlson. Den holdt i nesten et år...
Jeg kjøpte vår andre blender på Clas Ohlson. Den holdt ikke fullt så lenge som et år...
Slutt kaputt for Clas Ohlson og blendere!
Jeg har lenge vurdert å investere i KitchenAid kjøkkenmaskin.
Kanskje jeg kan begynne med blenderen deres?
Hvor dyr kan en BLENDER være, liksom?
Den kan koste totusenåttehundreognitti kroner, faktisk.
ivrige er vi ikke på smoothie.
Ei heller på alt det andre man kan lage ved hjelp av en blender.

Likevel fikk jeg altså dette underverket av en blender i posten i går.
Absolutt dyr nok, men ikke 2890kr.
Flust.no selger disse til 1299kr! Hm?
Det kan jeg leve med...såvidt!
Den første smoothien er laget og den smakte selvsagt heeeeelt spesielt godt!

THE END...eller TO BE CONTINUED...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar