torsdag 12. august 2010

Gratulerer til oss!


I dag har vi 10 års bryllupsdag!

Slik hadde jeg sett for meg en potensiell feiring av denne begivenheten:

1. Jeg kler meg i brudekjolen og han kler seg i dress.
2. Vi finner ut at vi er enda vakrere nå enn for 10 år siden...
3. Øyeblikket må selvsagt foreviges - trolig et raskt øyeblikk, forresten, siden kjolen nok sitter litt strammere enn for 10 år siden. Ti år er jo såpass lenge siden at det ville være nærmest unormalt om den ikke satt litt strammere!
4. Vi får barnevakt og spiser en lang og usannsynlig god middag ute.
5. Kanskje får jeg til og med rosa roser..
.



Begivenhetens virkelighet:

1. Jeg betaler regninger til nesten hele lønna er borte!
Med andre ord: Et mindre bra utgangspunkt.
2. Brudgommen selv er på Vestlandet for å hente vår havarerte bil, som nå har fått ny girkasse. Merk! Den er ikke engang ny, den er svensk og den er unødvendig dyr.
3. Bruden har det slettes ikke så verst på jobb i dag.
4. Barna har det supert hos farmor og farfar og overnatter der.
5. Kvelden tilbringes på restaurant sammen med to gode venninner, fantastisk mat og god stemning!
6. Bare brudgommen mangler...
7. Jeg tenker å oppfordre brudgommen på det sterkeste til å lese dette innlegget når han kommer hjem, så kan det hende at den potensielle feiringen går i oppfyllelse???





2 kommentarer:

  1. Vakkert brudepar og bukett♥
    Det er ikke alltid feiringene blir slik man ønsker, men det høres jo ut som du har hatt en veldig fin dag lell - sett bort fra regninger, mangel på Mann og ny girkasse.

    Vi hadde 5 år for litt siden og kjolen passet, om kanskje noe stram:-) Poenget er at jeg kom inn i den og fikk igjen glidelåsen - la det vare:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg hadde en fin feiring av dagen deres :-) Som en stor dose vitaminer (pluss noen kalorier. Var det ca 500 vi ble enige om? Kniiis)

    SvarSlett