torsdag 27. mai 2010

Små gleder...


Er det flere enn meg som synes det er herlig med skåler av ulike slag? Jeg har mer enn nok, men finner stadig nye som bare trygler om å få bli med meg hjem! Disse fra Ib Laursen er favoritten nå om dagen. I går besøkte jeg det avsidesliggende men aldeles nydelige Skafferiet på Helgøya, som er såpass attraktivt at det oppstår kaotiske tilstander på stedet. Den lyserosa skålen ble min. Er det noen som vet om de finnes i veldig mange andre farger enn disse fem?

Ha en fin torsdagskveld!

Husk min GIVEAWAY!

7 kommentarer:

  1. Hei snupp
    Skafferier ja, har lest om plassen og tenkt at dit må vi dra en gang. Kaos ja...hmm...liker ikke kaos. Men er det verdt det? Ja, da må vi ta turen!

    De skålene var kjempefine, akkurat nå har jeg skikkelig dårlig plass i skapene mine, MEN på Lunheim - plenty av plass og da skal jeg kjøpe nye skåler. Bruker jo de vi har hver dag...

    Klem

    SvarSlett
  2. Fru Lisa: Jeg har vært der flere ganger og synes det er en fantastisk atmosfære der! Kakene er nydelige, omgivelsene likeså og den lille butikken treffer meg godt! Jeg vil tro at torsdag er bedre enn søndag hva kaos angår! Absolutt verdt et besøk:)

    SvarSlett
  3. Skål for søte skåler! hihi.. Jeg har disse skålene i rosa og beige.. bruker dem titt og ofte. For noen vakre blomster!! hva heter de, tror ikke jeg har sett dem før.... Nydelige var de!!

    God natta. Klem

    SvarSlett
  4. Disse er jo en liten favoritt hos meg om dagen også! De finnes jo som nevnt her også i beige da (jeg har jo noen av dem). Og hadde de ikke i babyblå på "Et bringebær"? Mener jeg har sett dem i grå også..
    Have a nice day!

    SvarSlett
  5. Kjempefine:) tror du ikke forskjellige mennesker har forskjellige ting de har litt mye av? Kopper for noen, puter, tepper, skåler eller lysestaker for andre?
    Men skåler er ingen dum ting, da:)
    God helg!

    SvarSlett
  6. Cecilia: Jeg vet faktisk ikke hva disse blomstene heter....De "oppfører" seg som ugress i hagen vår. Kanskje det er det også?....Men skjønne er de!

    SvarSlett
  7. Supersjønne skåler i herlige farger!:)

    SvarSlett